Cele mai noi tendințe în lumea animalelor de companie se stabilesc la Interzoo în Germania. Echipa #PentruAnimale.ro este aici.

448

Nuremberg, 9 mai 2018 — Între 8 și 11 mai echipa #PentruAnimale.ro participă pentru a 6a oară la Interzoo, cel mai mare târg pentru furnizorii de produse pentru animalele de companie. Căutăm printre cei 2.000 de expozanți din 16 țări care expun la Nuremberg, Germania, cele mai bune produse pentru clienții noștri și cele mai noi și sigure tendințe în ceea ce privește accesoriile. „Pentru că ne pasă”, așa cum spune sloganul folosit în acest an când împlinim 12 ani de activitate în România.

Dacă tendința ultimului an a fost spre dezvoltarea segmentului de recompense și snacks cu un gust cât mai apetisant, pentru viitorul apropiat ne bucurăm să vedem că producătorii pun accent din ce în ce mai mult pe ingrediente locale în locul gusturilor exotice trecute colorat pe etichete ”, spune Laurențiu Miron, unul dintre cei doi parteneri care au introdus conceptul #PentruAnimale.ro în România și au fondat unul dintre cei mai dinamici jucători online. „Am venit și în acest an la Interzoo pentru a căuta produsele cu cei mai puțini intensificatori de gust, conservanți și coloranți”.

Europenii caută produse sănătoase și inovații electronice

Misiunea de a identifica cele mai bune produse pentru clienții români și negocia cu producătorii nu este ușoară pentru că anul acesta Interzoo, ajuns la a 35a ediție, se desfășoară pe 120.000 de metri pătrați în care 83% dintre expozanți sunt din afara Germaniei, cele mai noi țări participante fiind Belarus, Iordania, Pakistan, Macao și Egipt.
43% dintre expozanți prezintă produse pentru câini și pisici, rozătoarele și animalele mici cumulând 12%, în timp ce iubitorii lumii acvatice sunt reprezentați de 11% dintre expozanți. Produselor pentru păsări li s-a alocat 9% din spațiu, terariile și animalele de grădină având câte 5% fiecare.

Alexandru Ziemba, directorul comercial #PentruAnimale.ro venit direct de la eMag după o vastă experiență profesională, spune că pentru segmentul pasionaților de acvaristică și terarium, categoria de clienți probabil cea mai riguroasă în deciziile de cumpărare, veștile sunt bune: „Suntem în discuții să ne completăm oferta deja existentă de peste 11.000 de produse de pe site cu soluții noi, simple și eficiente, care se adresează atât începătorilor cât și pasionaților cu experiență.

Astfel, în plin an aniversar, pe lângă campaniile și reducerile care vor avea loc tot anul 2018, clienții #PentruAnimale.ro vor găsi în magazinul online și în cele fizice deschise în Pipera și Corbeanca produse noi și inovative, sigure, în tendințe, la cele mai bune prețuri.

Anual, se alocă aproape 100 de miliarde de euro pentru animalele de companie

Conform Euromonitor”, explică reprezentanții magazinului online premiat de 4 ori cu premiul GPeC in categoria Pet-Shop din România, „piața mondială de produse pentru animale a ajuns la 98,7 miliarde de Euro în 2017, o creștere de 5 miliarde față de anul 2015. Europenii au investit anul trecut 30,8 miliarde de Euro în animalele de companie, pe primul loc fiind britanicii (5,3 miliarde) și nemții (4,8 miliarde). La nivel mondial se înregistrează o creștere a numărului de animale de companie, lucru măsurat de noi și în România”.

În țara noastră se consumă anual hrană pentru animale în valoare de aproape 400 mil. de euro, echivalentul a 200.000 de tone, 90% din aceasta reprezentând mâncarea pentru câini și pisici cumulat. Hrana superpremium a crescut la un procent de 24%, o altă creștere semnificativă fiind în segmentul de hrană umedă pentru câini care cumulează 14% din achizițiile stăpânilor.
Aproape 5% din totalul achizițiilor de hrană și produse pentru animale se fac online, segmentul „pet” înregistrând cea mai mare dinamică din online-ul românesc. Magazinul pentruanimale.ro a înregistrat o creștere de 50% față de aceeași perioadă a anului precedent.

Laurențiu Miron ne oferă o imagine de ansamblu a pieței europene: spre exemplu, în Rusia există 47,4 milioane de animale de companie, fără a socoti peștii și terariumurile, în Franța și Italia sunt aproximativ câte 29 de milioane, iar în Marea Britanie 20,7 milioane deși aici sunt cele mai importante investiții în răsfățații patrupezi.
În Germania există 34,3 milioane de animale de companie, Practic, unul din doi nemți are un animal de casă, iar familiile cu copii dețin în proporție de 65% un pet (în creștere de la 61% în 2015). Pisicile sunt preferate, în număr de 13,7 milioane, urmate de câini (9,2 milioane de exemplare). Creșterea cea mai importantă în preferințe, după o pauză de mulți ani, o au rozătoarele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Close
Blog by pentruanimale.ro
Close